
De kracht van meetbare merkactivatie: They may forget what you said, but they will never forget how you made them feel.
Bij Kumpany weten we dat merkactivaties een blijvende indruk achterlaten. Maar hoe meet je deze impact? Samen met Validators hebben we een innovatieve onderzoekspropositie ontwikkeld die marketeers helpt om de effectiviteit van activaties concreet te maken en hun investering te rechtvaardigen.
WAAROM ONDERZOEK?
Traditionele metingen van merkactivatie zijn vaak beperkt en vooral constaterend van aard. Met onze nieuwe propositie gaan we een laag dieper door te meten hoe merkactivaties de associatienetwerken in het brein van consumenten activeren. Dit stelt ons in staat om inzicht te krijgen in de impact van activaties op belangrijke keuzemomenten binnen een productcategorie.
METEN IS WETEN
Met ons model brengen we in kaart of een merk of product sneller in overweging wordt genomen na blootstelling aan een live activatie, event of activatiecampagne. Door de impact op het mentale marktaandeel (het totale aandeel overwegingen van een merk ten opzichte van de markt / concurrentie) te onderzoeken geven we onze klanten waardevolle inzichten in hoe merkactivaties bijdragen aan hun algehele marketingstrategie.
Real-Time Resultaten
Onze propositie biedt klanten toegang tot een persoonlijk dashboard met real-time resultaten. Dit geeft marketeers directe feedback op de effectiviteit van hun activaties, vertaald naar praktische toepassingen en learnings voor toekomstige campagnes.
Voor Iedereen Toegankelijk
Kumpany en Validators hebben de onderzoekspropositie kostenefficiënt ontwikkeld, zodat het voor elke marketeer toegankelijk is. Of je nu klant bij ons bent, of niet. Het resultaat is een unieke, laagdrempelige tool die de waarde van merkactivatie inzichtelijk maakt en helpt bij het optimaliseren van strategieën.
Meer Weten?
Wil je meer informatie over hoe onze onderzoekspropositie jouw merkactivaties effectiever kan maken? Hier vind je een uitgebreide onepager. Of neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.