Bever

samen tegen de afvalberg

Bever bijt zich vol overgave vast in haar voortrekkersrol om de afvalberg te verkleinen. Om écht impact te maken is het van groot belang om gezamenlijk op te trekken. En dat is precies waar het B2B event voor Bever voor bedoeld was!

 

NESPRESSO

La terraza

Nespresso’s La Terraza op Lowlands 2022: merkactivatie in optima forma! Nespresso daagde Kumpany uit om een meerjarig activatieconcept te ontwikkelen waarmee de millennial doelgroep kan worden bereikt.

 

KLM open

Putt & Fly: een Unieke Golfvariant van de Kamelenrace

Bij KLM Putt & Fly daagden we bezoekers uit om snel en nauwkeurig te putten om zo een KLM-vliegtuig in beweging te krijgen en een fantastische stedentrip te winnen!

 

Uva / HVA

hoe bereiken we rokers die maar niet willen luisteren?

Een mooie uitdaging: hoe veranderen we het gedrag van de stugge roker die maar niet wil luisteren. Roken op en om de campus van de UvA en HvA mag namelijk niet. Dus hoe krijgen we de aandacht van rokers met een bord voor hun kop?

 

Volkerwessels

Bouw aan Je Toekomst op de Dutch Grand Prix 2023

Bezoekers gingen vol gas op onze spectaculaire racebaan. En dat was nog niet alles: via de Meemakers campagne gaven we drie jonge technisch opgeleide toppers een exclusieve onvergetelijke ervaring als VolkerWessels Technical Trainee. Van het Operations Control Center tot de Engineering Paddock, deze Meemakers stonden met hun neus bovenop het hart van de Formule 1.

 

Solidaridad

Wees niet blind voor de realiteit

Extreme werktijden, discriminatie en gevaarlijke werkomstandigheden komen veel voor. De Westerse wereld is hier nog te vaak blind voor: we kopen onze kleding en textiel zonder ons bewust te zijn van het maakproces.

 

Storytel

chat gpt vs echte verhalenvertellers

Wist je dat… als je Chat GPT vraagt om een liefdesverhaal te schrijven, het altijd een relatie zal creëren tussen een man en een vrouw? Chat GPT is dus niet zo inclusief als het lijkt… Storytel, het platform dat juist wél inclusieve liefdesverhalen brengt, haakte hierop in tijdens Pride Week.

 

NS x Alzheimer

De Hoofdreiscoupé

Als maatschappelijk partner van Alzheimer Nederland wil NS haar missie “samen maken we heel Nederland bereikbaar” in een activatieconcept laden richting de doelgroep. De trein is er voor iedereen. Maar wat als reizen en ontmoeten door een ziekte als dementie niet meer vanzelfsprekend is?

 

solidaridad

signastore In hartje utrecht

Solidaridad daagde ons uit de (vaak) saaie, maar serieuze en belangrijke petitie tot leven te brengen. Door slim in te spelen op het momentum rond Black Friday én de winkel als één groot canvas te gebruiken, wisten we een echt opvallende activatie te creëren.

 

URBAN ARROW

Roadshow: Ready, Set, Ride!!!

Deze zomer tourde de Urban Arrow Roadshow door Nederland, België en Duitsland. Bezoekers konden de elektrische bakfietsen uitproberen op verrassende locaties. Met een proefrit ontdekten zij welke Urban Arrow het beste bij hen past. Deze merkactivatie zorgde voor een interactieve kennismaking met de mobiliteitsoplossingen van de toekomst.

 

Dopper

DOPPER TAP FOR LIFE

Er worden dagelijks miljoenen plastic waterflessen voor eenmalig gebruik verkocht. Als dit zo doorgaat, komt er in het jaar 2040 elk jaar 27 miljoen ton plastic afval in onze diepblauwe wateren terecht.